Платіжні гіганти Visa і Mastercard відклали плани щодо інтеграції криптовалюти після низки банкрутств, які потрясли індустрію 2022 року. Події в галузі призвели до підвищеної уваги до неї з боку наглядових органів, уточнили зазначили джерела агентства. Платіжні компанії мають намір почекати поліпшення ринкових умов і регуляторного середовища.
Компанія впродовж 2022 року реалізовувала низку проєктів із випуску криповалютних карток, включно зі співпрацею з Nexo і EurocoinPay. Фірма взяла участь у NFT-ініціативах, зокрема в партнерстві з Маямі. У жовтні Mastercard анонсувала рішення для доступу банків до криптовалют через платформу Paxos.
Visa також підтримувала випуск криптовалютних карт такими компаніями, як Coinbase, bitcoinblack і Blockchain.com. Як офіційний платіжний партнер ФІФА фірма представила до чемпіонату світу з футболу колекцію NFT на платформі Crypto.com.
На початку 2023 року в компанії підтвердили плани інтеграції розрахунків у стейблкоїнах на своїй платформі і підписали стратегічне партнерство з Wirex.
Представник ще одного великого емітента платіжних карт - American Express - заявив, що компанія не розглядає криптовалюти як стратегічний пріоритет у найближчій перспективі.
Нагадаємо, у червні 2022 року таку позицію озвучив директор із взаємодії з держструктурами American Express у Південній Європі Гонсало Перес дель Арко. Але він зазначив, що компанія працює в напрямку використання цифрових активів у платежах.
Він уточнив, що це не означає відмову компанії від стратегії у сфері цифрових активів. Представник Mastercard заявив, що фірма, як і раніше, зосереджена на базовій технології блокчейн і її можливому застосуванні для підвищення ефективності наявних систем."Нещодавні гучні невдачі в секторі стали важливим нагадуванням, що нам доведеться пройти довгий шлях, перш ніж криптовалюти стануть частиною мейнстриму в платежах і фінансових послугах", - заявив представник Visa.
Компанія впродовж 2022 року реалізовувала низку проєктів із випуску криповалютних карток, включно зі співпрацею з Nexo і EurocoinPay. Фірма взяла участь у NFT-ініціативах, зокрема в партнерстві з Маямі. У жовтні Mastercard анонсувала рішення для доступу банків до криптовалют через платформу Paxos.
Visa також підтримувала випуск криптовалютних карт такими компаніями, як Coinbase, bitcoinblack і Blockchain.com. Як офіційний платіжний партнер ФІФА фірма представила до чемпіонату світу з футболу колекцію NFT на платформі Crypto.com.
На початку 2023 року в компанії підтвердили плани інтеграції розрахунків у стейблкоїнах на своїй платформі і підписали стратегічне партнерство з Wirex.
Представник ще одного великого емітента платіжних карт - American Express - заявив, що компанія не розглядає криптовалюти як стратегічний пріоритет у найближчій перспективі.
Нагадаємо, у червні 2022 року таку позицію озвучив директор із взаємодії з держструктурами American Express у Південній Європі Гонсало Перес дель Арко. Але він зазначив, що компанія працює в напрямку використання цифрових активів у платежах.